בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה

רוצים לבנות דף נחיתה מוצלח שימשוך לקוחות? אספנו בשבילכם מספר דגשים לדף נחיתה שיביא המרות:

כאשר הגולש מגיע למודעת הפרסומת ומקליק עליה, הוא עובר לדף הנחיתה, למעשה, 'נוחת' בכתובת האינטרנט אליה מקושרת המודעה, ומכאן הכינוי.

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט שנועד לייצר לידים = לקוחות לעסק שלכם.
לידים הם גולשים שיכולים להגיע לדף הנחיתה שלכם מחיפוש ברשת, לאחר שנחשפו לפרסום ממומן בגוגל או לקמפיין קידום ברשתות החברתיות .

דף הנחיתה הוא בעצם יעד של מודעה מקוונת, בין המודעה היא באנר, מודעה בקידום ממומן במדיות החברתיות או רק קישור ייעודי.
המטרה העיקרית של דף נחיתה היא למשוך את תשומת הלב של הגולש ע"י העברת מסר ברור, וישיר המניע לפעולה.

כלומר דף הנחיתה צריך להיות בנוי בצורה כזו שהגולשים ילחצו על כפתור התקשרות עכשיו ויצרו אתכם קשר, או ישאירו פרטים כדי שתצרו עמם קשר, לקבלת פרטים  על המוצרים או השירותים אותם אתם מעוניינים לקדם.

כאמור, דפי נחיתה הם עמודי אינטרנט שיווקיים ומקדמי מכירות,  ולכן חייבים להיות אטרקטיביים מבחינת עיצוב ותוכן, בכדי להניע לפעולה הרצויה.

מדוע דף הנחיתה חשוב כל כך?

דף נחיתה טוב הוא הבסיס לכל קמפיין אפקטיבי ברשת האינטרנט. דפי נחיתה טובים יעשו את כל ההבדל בין קמפיין סביר לקמפיין מעולה שמייצר מכירות ורווחים לעסק.

הסיבה לכך שעדיף להפנות את הגולש לדף נחיתה ממוקד ולא לאתר האינטרנט של העסק, היא שכאשר לקוח קצה מופנה לאתר גדול מתוך מודעה בקמפיין בפייסבוק או בגוגל,  יש סיכוי גבוה שהוא יגיע לאתר הבית ופשוט יתפזר. זאת במקום שתמקדו אותו במטרה הספציפית אותה אתם מקדמים.

כשהגולש נשלח מקמפיין מסוים אל דף נחיתה של העסק, הקשור לנושא הקמפיין ממנו אותו גולש הגיע, הגיוני שאותו גולש יהיה ממקוד יותר במסר הפרסומי של העסק כפי שיופיע בדף הנחיתה.

כאשר הגולש מופנה לדף נחיתה טוב, הוא ייחשף בדיוק לתוכן ומשם, לפעולה בה אתם מעוניינים,  ואז הסיכוי שאותו גולש יענה לקריאה לפעולה יהיה גבוה יותר באופן משמעותי.

דף הנחיתה צריך להציג טקסטים קצרים, מלל תכליתי וקולע, מדיה וגרפיקה תמשוך את העין, התמונות ו/או הסרטונים שתבחרו להשתמש בהם, יכולים להשפיע מאוד על בחירתו של הגולש להשאיר פרטים או ליצור קשר מדף הנחיתה שלכם.

לשילוב נכון של מבנה תוכן ומדיה, יש השפעה פסיכולוגית על הגולש, ועל כן זכרו, כי חשוב להשקיע מחשבה בבניית דף מוצלח כדי שהנכס הווירטואלי הזה באמת יעזור לכם לייצר רווחים מהפרסום באינטרנט.

דגשים לבניית דף נחיתה ממיר ומוצלח

·         בנו דף נחיתה רספונסיבי –  עמוד שיהיה מותאם מבחינת תצורה לדסקטופ ולמובייל.

·         השקיעו בגרפיקה טובה ובתוכן רלוונטי – דפי נחיתה המשלבים מדיות שונות, תמונות, סרטונים, טקסט מעניין, וכן אלמנטים גרפיים נוספים, ימשכו יותר גולשים ויעלו אחוזי המרה משום שאלו משפיעים על ההנעה לפעולה.

·         תכננו את הדף בהתאמה אישית- שיתאים בדיוק לוויז'ן שלכם ולמה שאתם רוצים לשדר לגולש, בדף הנחיתה.

·         צרו אפשרות שיתוף ברשתות החברתיות – יש ממשק המאפשר לשתף את דפי הנחיתה במדיות החברתיות ולגרוף מעורבויות.

·         הטמיעו פיקסל ו- A/B Testing ניתן להטמיע קודי פרסום ורמרקטינג וכךלערוך השוואת ביצועים דפים.

·         צרו אפשרות ניווט בקליק ישר לאתר העסק, לטובת לפעולה ע"י התקשרות ישירה מהסמארטפון בלחיצת כפתור.

·         צרו טופס מזמין להשארת פרטים ונהלו בצורה מסודרת את הפניות המתקבלות ממנו במערכת שלכם או בתיבת הדוא"ל.

·         צרו מסד נתונים מכל הפונים שמגיעים אליכם דרך דף הנחיתה. כך שבהמשך יהיו לכם רשומות  לרמרקטינג, ופעילויות שיווקיות מתקדמות.

 

 

דילוג לתוכן