072-3713936

פרסום בפייסבוק

מחפשים לידים איכותיים? מעוניינים להגביר את קצב המכירות לעסק שלכם?

שיווק ופרסום בפייסבוק:

• הקמת דף עסקי בפייסבוק
• ניהול דף עסקי חדש\קיים.
• הקמה וניהול קמפיינים ממומנים
• מחקר קהלי יעד ויצירת קהל יעד ע"י פילוח שוק.
• הכנת תכנים ועיצוב גרפי למודעות שלך.
• כתיבת טקסטים שיווקיים.
• דו"חות מעקב ובקרה.
• שירות אישי וזמינות גבוהה.


בשנים האחרונות, אנו עדים לתופעה רחבה בה הרשתות החברתיות תופסות נפח שוק רחב והופכות לערוץ העיקרי לצריכת מידע באמצעות המדיה. כפועל יוצא, הרשתות החברתיות הפכו לזירה העיקרית דרכה המותג מתגבש בתודעתם של הלקוחות הפוטנציאליים.


היום הכול קורה באינטרנט, כולנו מקושרים אחד לשני, בכל זמן ובכל מקום. הפרמטר הגיאוגרפי איבד מחשיבותו מבחינת פנייתם של לקוחות החדשים, מהסיבה הפשוטה שניתן לקבל מידע זמין באמצעות המחשב או הטלפון מכל מקום בכל שעות היממה. בנוסף לכך, בקידום בפייסבוק ישנם יתרונות שיווקיים רבים.


חשוב להדגיש, בעידן הנוכחי הנוכחות שלכם בפלטפורמת הפייסבוק הינה חובה עבור כל עסק בין אם לנתינת שירותים ובין אם במכירת המוצרים שלכם.

מחקרים רבים מראים שההתנהגות הצרכנית השתנתה והוכיחו כי לרשתות החברתיות, פייסבוק בראשן, ישנה השפעה מרכזית בתודעתו של הצרכן.
משתמשים רבים, מכל טווח הגילאים, מבצעים בדיקה מקדימה ברשתות החברתיות, טרם ביצעו את הרכישה הבאה שלכם.

 
דף פייסבוק מקצועי אשר יוביל להנעת הגולשים לפעולה, התייחסות לפניות המשתמשים וניהול נכון של דף הפייסבוק יכריעו ויהוו גורם משפיע לקבלת מגוון החלטותיהם של הצרכנים.

 
מה יתרונות הקידום יאפשרו לכם?


• הגדלת החשיפה.
• יצירת קהילה איכותית.
• הצגת המותג לקהל הפוטנציאלי.
• קשר אישי עם הלקוחות שלכם.
• חיזוק והעצמת השירות ו/או המוצר.


פייסבוק משקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת להפוך למעצמת מנוע חיפוש כדוגמת גוגל שכולנו מכירים.

על כן, פרסום בפייסבוק אשר יגדיל את הנוכחות שלכם באמצעות פרופיל ודף פייסבוק עסקי הינם מצרך הכרחי, אל תקלו ראש בדבר.


בכדי לבחור נכון ולהבין באיזה כלי יהיה כדאי לנו לשווק את העסק, קודם כל אנו צריכים לחשוב מהו השירות או המוצר העומד במרכז הפעילות השיווקית שלנו. יחד עם זאת, יש לבצע מחקר מקיף על המכנה המשותף של אותם הלקוחות ואיפה הם באמת נמצאים.


מכל האמור לעיל, כאשר בעלי העסקים נחשפים בפעם הראשונה לעולם החדש – פרסום ברשתות החברתיות, הם נותרים מבולבלים ביחס למגוון האלטרנטיבות שקיימות כיום בשוק.

בין אם מדובר בהקמת אתר אינטרנט, נוכחות בפייסבוק, קידום בגוגל, כתיבת תוכן מקצועי ועוד, קבלת החלטה מה נכון עבור העסק שלך הופכת לשאלה הגדולה מכולן.


אם גם אתם נכחתם לדעת שהמתחרים שלכם מגיעים ללקוחות דרך הפייסבוק, צרו קשר לקבלת פיתרון נוסף לשיווק הדיגיטלי שלכם.

דילוג לתוכן