מה זה ניהול מוניטין ברשת?

ניהול מוניטין ברשת, ובפרט בגוגל, הוא למעשה הדחקה של אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש, בעזרת מספר פעולות שכל מטרתן היא קידום תוצאות חיוביות באזכורים הנוגעים לאדם, לעסק או לכל ארגון/חברה, ודחיקה של אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש למיקומים רחוקים שאינם בדף התוצאות הראשון בגוגל ואינם רלוונטיים. אנשי ציבור, חברות וארגונים שונים מודעים לכוח ולהשפעה העצומים שיש לגוגל כמנוע החיפוש העיקרי והמוביל ברשת, ובהתאם לכך את המשקל הרב שנותנים הגולשים לדירוג תוצאות החיפוש שהם מקבלים מגוגל.

במידה ואתם סובלים מתוצאות שליליות שמופיעות במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל, סביר מאוד להניח שהדבר מסב נזק רב, מבחינה כלכלית ותדמיתית.

הדבר האחרון שנרצה זה שגולשים יראו ביקורת רעה, כתבה בעייתית או סרטון מזיק. התדמית שלכם ברשת ומחוצה לה, נשענת על האזכורים המפורסמים, לטובה אם הם חיוביים, ולשלילה אם הם מזיקים.

ניהול מוניטין בגוגל – דחיקת תוצאות שליליות

ניסיון, ידע, כלים, וראייה אסטרטגית נכונה של מי שעוסק בניהול מוניטין בגוגל אך ברשת ככלל, מאפשרים לטפל בעבודות של ניהול מוניטין בשיטות מתקדמות תוך שימוש בטקטיקות שונות לפי הצרכים של המקור, בין אם מדובר באישיות או בעסק/חברה.

צריך להבין שדחיקה של תוצאה שלילית על בית אתר מהדף הראשון בגוגל הינה מורכבת בהרבה מאשר להביא תוצאה מסויימת לעמוד הראשון. ניקח תרחיש לדוגמא, אם ישנה כתבה שלילית על העסק שלכם בתוצאה שניה עלינו לדחוק אותה מטה לפחות עוד 9 תוצאות על מנת שהיא תצא מהדף הראשון ולשם כך עלינו להכניס לדף הראשון 9 נכסים שונים שידחקו את התוצאה השלילית החוצה. אנחנו נעזרים בכל הנכסים הדיגיטליים של הלקוח ורוכשים שטחי פרסום באתרים מובילים במטרה אחת שחלקם יצליחו להתברג בעמוד הראשון ובכך ידחקו את התוצאה השלילית. יש לציין שזהו תהליך דינאמי ובו האסטרטגיה משתנה מעת לעת על פי מיקום הכתבה השלילית.

טקטיקת ניהול מוניטין נכונה ואפקטיבית באינטרנט תדע לנצל את הכלים הדיגיטליים הקיימים כיום, ולרתום אותם למטרה של הלקוח, למען שיפור הופעת האזכורים החיוביים ודחיקת תוצאות חיפוש שליליות בגוגל. נכסים אלה הם הפייסבוק של הלקוח, האתר של הלקוח וכל רשת חברתית או שותפים אחרים ברשת שיש ללקוח. ככל שירבו אלו כך יהיה קל יותר לדחוק את התוצאות השליליות החוצה.

חשוב להבין שנכנסים לתהליך שיכול להיות ממושך ובהמשכו על מנת לשמר את תוצאות העבודה יש צורך בתחזוקת המצב ע"י בניית קישורים ו/או כתבות נוספות מידי פעם בהתאם לניטור התוצאות.

דוגמא לאסטרטגיה דינאמית היא רכישת מספר כתבות באתרים חזקים, ניטור הביצועים שלהם ולכתבות החזקות יותר בונים כתבות נוספות שיקשרו אליהם ובכך יעזרו בקידומם בגוגל. תהליך זה הוא מורכב ומסתעף ותוך כדי התהליך נוצרת מעין רשת של אתרים שמקשרים לכתבות החזקות שאנחנו רוצים לקדם.

צורה נוספת בה "נתקוף" את העמוד הראשון בגוגל היא ע"י יצירת תוצאות עשירות – תוצאה עשירה יכולה לתפוס מקום של 2 תוצאות בדף הראשון בגוגל וזהו ניצחון אדיר במידה ומצליחים לייצר כתבה שגם הגיעה לעמוד הראשון וגם דחקה 2 תוצאות מהעמוד הראשון.

ניהול מוניטין נכון הוא המפתח להצלחה שלכם!

אנשים מאמינים לכל מה שכתוב באינטרנט וכל דבר שמופיע בגוגל יכול לרומם או להפיל ולגרום נזק עצום. ניהול מוניטין נכון יותר מצב של שני ציפורים במכה אחת, מצד אחד משמרים מצב בו גולשים לא נתקלים בביקורות שליליות וכתבות מזיקות ומצד שני חשיפת המותג ברשת מחזקת את כוחו של המותג ובכך גם את כוחו של האתר

השאירו פרטים ליצירת קשר דיסקרטי ולקבלת מידע נוסף על טיפול במוניטין בעייתי, ניהול מוניטין וטיפול בביקורת שלילית

כמה מילים על ניהול מוניטין מתמשך

מוניטין לעסק ברשת האינטרנט והמדיות החברתיות נבנה במשך חודשים על גביי שנים עם הרבה השקעה ועבודה קשה המוניטין החיובי יתחזק, ביקורות שליליות יקבלו מענה וחשיפתכם החיובית ברשת תגדל ובכך גם אמון הצרכן במוצר/שירות שלכם. מצב זה יוצר מצב שהיכולת להמיר ליד לעסקה גדל ובכך הרווח לחברה הוא כפול – המוניטין נשמר בו בזמן שאמון הצרכנים במותג גדל.

נמאס לכם לראות תוצאות שליליות בחיפוש  בגוגל? מודאגים מכמה לקוחות, עבודות וכסף אתם מפסידים בגלל כל האזכורים השליליים? פנו לטיפול מקצועי בנושא. הבעיה עם גוגל היא שהתוצאות השליליות יישארו שם תמיד, אלא אם כן תדאגו לטפל בבעיה. זה לא חייב להיות כך ואפשר לשנות את פני המצב.

 

 

דילוג לתוכן