שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות

מחפשים לידים איכותיים? מעוניין להגביר את קצב המכירות לעסק שלך? כאן תקבלו תשובות!

שיווק ופרסום בפייסבוק:

הקמת דף עסקי בפייסבוק

ניהול דף עסקי חדשקיים.

הקמה וניהול קמפיינים ממומנים

מחקר קהלי יעד ויצירת קהל יעד ע"י פילוח שוק.

הכנת תכנים ועיצוב גרפי למודעות שלך.

כתיבת טקסטים שיווקיים.

דו"חות מעקב ובקרה.

שירות אישי וזמינות גבוהה.

בשנים האחרונות, אנו עדים לתופעה רחבה בה הרשתות החברתיות תופסות נפח שוק רחב והופכות לערוץ העיקרי לצריכת מידע באמצעות המדיה. כפועל יוצא, הרשתות החברתיות הפכו לזירה העיקרית דרכה המותג מתגבש בתודעתם של הלקוחות הפוטנציאליים.

היום הכול קורה באינטרנט, כולנו מקושרים אחד לשני, בכל זמן ובכל מקום. הפרמטר הגיאוגרפי איבד מחשיבותו מבחינת פנייתם של לקוחות החדשים, מהסיבה הפשוטה שניתן לקבל מידע זמין באמצעות המחשב או הטלפון מכל מקום בכל שעות היממה. בנוסף לכך, בקידום בפייסבוק ישנם יתרונות שיווקיים רבים.

חשוב להדגיש, בעידן הנוכחי הנוכחות שלכם בפלטפורמת הפייסבוק הינה חובה עבור כל עסק בין אם לנתינת שירותים ובין אם במכירת המוצרים שלכם. מחקרים רבים מראים שההתנהגות הצרכנית השתנתה והוכיחו כי לרשתות החברתיות, פייסבוק בראשן,  ישנה השפעה מרכזית בתודעתו של הצרכן.

משתמשים רבים, מכל טווח הגילאים, מבצעים בדיקה מקדימה ברשתות החברתיות, טרם ביצעו את הרכישה הבאה שלכם.

דף פייסבוק מקצועי אשר יוביל להנעת הגולשים לפעולה, התייחסות לפניות המשתמשים וניהול נכון של דף הפייסבוק יכריעו ויהוו גורם משפיע לקבלת מגוון החלטותיהם של הצרכנים.

מה יתרונות הקידום יאפשרו לכם?

הגדלת החשיפה.

יצירת קהילה איכותית.

הצגת המותג לקהל הפוטנציאלי.

קשר אישי עם הלקוחות שלכם.

חיזוק והעצמת השירות ו/או המוצר.

פייסבוק משקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת להפוך למעצמת מנוע חיפוש כדוגמת גוגל שכולנו מכירים. על כן, פרסום בפייסבוק אשר יגדיל את הנוכחות שלכם באמצעות פרופיל ודף פייסבוק עסקי הינם מצרך הכרחי, אל תקלו ראש בדבר.

בכדי לבחור נכון ולהבין באיזה כלי יהיה כדאי לנו לשווק את העסק, קודם כל אנו צריכים לחשוב מהו השירות או המוצר העומד במרכז הפעילות השיווקית שלנו. יחד עם זאת, יש לבצע מחקר מקיף על המכנה המשותף של אותם הלקוחות ואיפה הם באמת נמצאים.

מכל האמור לעיל, כאשר בעלי העסקים נחשפים בפעם הראשונה לעולם החדש – פרסום ברשתות החברתיות, הם נותרים מבולבלים ביחס למגוון האלטרנטיבות שקיימות כיום בשוק. בין אם מדובר בהקמת אתר אינטרנט, נוכחות בפייסבוק, קידום בגוגל, כתיבת תוכן מקצועי ועוד, קבלת החלטה מה נכון עבור העסק שלך הופכת לשאלה הגדולה מכולן.

אם גם אתם נכחתם לדעת שהמתחרים שלכם מגיעים ללקוחות דרך הפייסבוק, צרו קשר לקבלת פיתרון נוסף לשיווק הדיגיטלי שלכם.

שיווק ברשתות החברתיות

שיווק ברשתות חברתיות הפך לאמצעי השיווק האפקטיבי, המשתלם והכדאי ביותר עבור עסקים רבים, ארגונים ואנשי ציבור.

הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מחיינו, כולנו חיים בפלטפורמה הוירטואלית, והמדיה החברתית כבר הפכה למקום בו הכל קורה, ואם אתה לא שם, אתה לא קיים. בעידן שבו פרופיל בפייסבוק או חשבון אינסטגרם, טוויטר, טיק טוק, סנאפצ'אט, לינקדאין וכן הלאה, שווי ערך לתעודת זהות, אין ספק בכלל שאסטרטגיה חכמה בתחום הפרסום, מכוונת לשיווק דיגיטלי.

כאמור, שיווק ברשתות חברתיות הוא כלי מצוין לבעלי עסקים ומשרת את המטרה שהיא חשיפה, מעורבות וקידום מכירות, בצורה יוצאת דופן. הסוד והכוח טמונים בקהל. אפשרויות פילוח ומיקוד קהל יעד (טירגוט), רמקרטינג וכלים מתוחכמים נוספים, שרק מי שמתפעל את העניינים מאחורי הקלעים של המערכות הללו יכול להבין, מכינים לכם קרקע מצוינת לכל מטרה שיווקית שתציבו. ולדוגמה, פייסבוק ואינסטגרם, יציעו לכם קמפיין ממוקד ויעיל לפי מטרה.

המשמעות של כל זה, היא שכבר כל בעל עסק, מקטן ועד גדול מבין כיום את הפוטנציאל העצום שגלום ברשתות חברתיות, משום שהעיקר פה, הוא שפרסום ברשת חברתית הוא לא רק הכי יעיל ברמת התוצאות, אלא גם הכי משתלם כלכלית. מדובר בערוץ פרסום זול יחסית, בטח לעומת החלופות הרגילות כמו פרסום בטלוויזיה, ברדיו בעיתון, או בשלטי חוצות, והייחודיות בקידום ממומן ברשתות החברתיות, לעומת מקידום ממומן בגוגל, נעוץ בעבודה שברשתות החברתיות יודעים עלינו כמעט הכל, יש המון מידע על הגולש, וכידוע, ידע שווה כוח. הודות למידע הרב הזה שנאסף על המשתמשים, המערכת מאפשרת לבעלי עסקים לפרסם באופן ממוקד מאוד וכך להשיג את מטרותיהם על הצד הטוב ביותר, אם המטרה היא יצירת לידים איכותיים בעלי סיכוי גבוה להמרה, מכירות, חשיפה למותג, חיזוק מותג, ועוד.

 

פרסום בפייסבוק

למרות שרשתות חברתיות חדשות וטרנדיות צצו כמו פטריות אחרי הגשם בשנתיים האחרונות, פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר, היום, מספר הגולשים הפעילים בישראל מוערך ב-5 מיליון משתמשים, כאשר רבים מהם מחוברים ומתעדכנים מדי כמה שעות בחדשות מחברים או בוחרים לשתף אותם בתמונות ובפוסטים. המשמעות היא שכמעט לכל אדם יש חשבון פעיל בפייסבוק.

פייסבוק עוקבת אחרי כל משתמש ובאמצעות אלגוריתמים חכמים, איך לבדוק מה מעניין ומעסיק אותו, מה שכמובן פועל לטובת המפרסמים שעל ידי הנתונים החשובים האלה יכולים לפלח קהלי יעד בהתאם לקריטריונים ולטירגוטים ספציפיים.

פרסום אינסטגרם

אינסטגרם היא הרשת החברתית השנייה בגודלה אחרי פייסבוק, וכיום יש למעלה מ-3.1 מיליון משתמשים פעילים ברמה חודשית ו-2.1 מיליון משתמשים ברמה יומיומית בישראל.

אינסטגרם היא פלטפורמה חברתית המבוססת על שיתוף תמונות, סרטונים קצרים, סטורי, לייבים ושידורים ארוכים יותר בערוץ IGTV. תיעוד רגעים חשובים תחת פילטרים מנצנצים.

בניגוד לפייסבוק, העיקר באינסטגרם הוא הויז'ואל.  כיום הפרסום באינסטגרם מתאפשר בצורה מסודרת ומקצועית דרך מערכת הפרסום המתקדמת של פייסבוק, או על ידי כלים חובבניים יותר באפליקציה עצמה.

אינסטגרם משיגה חשיפה למדיה וקישורים ברמות גבוהות ביותר, הרבה יותר מפייסבוק לצורך העניין, ומהווה יתרון גדול מאוד עבור עסקים שהנראות היא חלק אינטגרלי מהמוצר/השירות, לדוגמה: תכשיטים, אופנה, מוצרי טיפוח ועוד, או לכל מי שמעוניין באוכלוסיית היעד הצעירה והדינאמית ממנה מורכב קהל המשתמשים של אינסטגרם.

 

 

פרסום ביוטיוב

יוטיוב היא מערכת שנועדה לשיתוף סרטונים וצפייה בסרטונים לכל מטרה. יוטיוב היא בבעלות גוגל, אך חשוב לציין כי חלק ניכר מהתכנים הנצפים ביוטיוב, מפורסמים ו/או מקודמים בפייסבוק, מה שכמובן תורם לתפוצה הוויראלית ללא השקעה כספית נוספת מצד המפרסם.

כיום יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל, ובכל דקה עולים ליוטיוב מעל 30 שעות מדיית וידאו של גולשים מרחבי העולם.1.9 מיליארד גולשים נכנסים ליוטיוב בכל חודש.  רק בישראל, בכל שבוע גולשים מעל 3 מיליון איש ביוטיוב.

הייחודיות של יוטיוב היא האפשרות של הגולש להיות מעורב וגם פעיל כאשר נחשף לפרסומת, זאת בניגוד לפרסומות בטלוויזיה או ברדיו – שימו לב לנתון הבא, מעל 50% מהגולשים מגיבים לסרטונים מקודמים או לפרסומת בקידום ממומן לאחר הצפייה בהם!

 

דילוג לתוכן