פרסום ממומן באינסטגרם

כל מה שצריך לדעת על פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם הוא כלי חזק מאוד בעולם השיווק הדיגיטלי כחלק מהשפעת המדיות החברתיות על אסטרטגיית שיווק עבור כל עסק.

עם מעל למיליארד משתמשים פעילים מדי חודש בארץ ובעולם ו- 500 מיליון משתמשים ב יום, אינסטגרם הפכה מעוד רשת חברתית לפלטפורמה הלוהטת כשזה נוגע לבניית מותג, פרסום וקידום מכירות.

בהשוואה לפייסבוק, שרכשה את אינסטגרם וחיברה בין שתי המערכות, שגם היא פלטפורמה חזקה המשרתת מפרסמים רבים ביעילות, באינסטגרם פועל פרסום ממומן של מותגים ברמה של פי 10 מברשת של פייסבוק.

הבחירה באינטסגרם כזירה החמה למותגים ולעסקים, הופכת אותה לעוד יותר פופולארית בקרב מפרסמים, במיוחד לאור העובדה שבכל יום יש כ- 200 מיליון כניסות של משתמשים לפרופילים עסקיים.

במאמר זה נפרט על פרסום ממומן באינסטגרם ונעבור על כל השלבים, בכדי שגם אתה תוכלו לפרסם באינסטגרם וליהנות מפלטפורמת השיווק המדהימה הזו.

מדריך קצר לפרסום ממומן באינסטגרם

כל הרשתות החברתיות כבר הוכיחו במהלך השנים שקידום מודעות בקמפיינים ממומנים מביאים לחשיפה ומעורבות ברמה גבוהה לאין שיעור.

כמו קידום ממומן בפייסבוק, גוגל או יוטיוב, גם באינסטגרם לא מפספסים את ההזדמנות להגדיל הכנסות ולעשות כסף מפרסום, והרשת החברתית הצעירה מעודדת עסקים לקדם מודעות באופן ממומן, ומציעה לצורך כך מבחר פורמטים, החל מקידום תמונות ועד לקידום סרטונים והדרכות, שידורים ב- IGTV  ועוד, כל זאת כדי שאתם תוכלו לקבל יותר מעורבות, כניסות לפרופיל, וכמובן, מכירות.

מודעות ממומנות באינסטגרם

אינסטגרם מאפשרת למפרסמים לקדם מודעות בתשלום ולהציג אותם ליותר משתמשים, ולא זאת בלבד, אלא גם לגולשים רלוונטיים בעלי סיכויי המרה גבוהים יותר.

מודעה בקידום ממומן נראית זהה לשאר מודעות הרגילות בפיד או בסטורי, אך מאפשרת למפרסם לבחור את קהלי היעד אליו הוא מעוניין להגיע עם המודעה, לצד הנעה לפעולה בלחיצת כפתור, שכן למודעה ממומנת ניתן להוסיף קישור לאתר אינטרנט, לדף נחיתה, או לפרופיל העסקי.

איך ליצור מודעה ממומנת באינסטגרם

היום חשוב לציין שקידום ממומן באינסטגרם קשור למערכת של פייסבוק ושתי הרשתות עובדות יחד בסנכרון. כדי ליצור מודעה בקידום ממומן אינסטגרם יציעו לכם להתחבר עם פרופיל הפייסבוק שלכם או הדף העסקי שלכם בפייסבוק,  דרך טאב אינסטגרם שבמסך ההגדרות, שם תצטרכו לבצע את החיבור לחשבון האינסטגרם הרלוונטי.

לאחר שלב זה, תוכלו פשוט ללחוץ על אפשרות הקידום שתוצג במודעה שתעלו באינסטגרם. זו הדרך הפשוטה ביותר לקידום התוכן מבלי ללהקים קמפיין מסודר ומעמיק יותר דרך מערכת הפרסום של פייסבוק.

לאחר יצירת המודעה בהתאם להנחיות המערכת, תועברו אל מטרות הקמפיין, שם תוכלו לבחור אם מטרכת הקידום שלכם היא  לקבל תנועה אל הפרופיל העסקי, לשלוח תנועה לאתר חיצוני או להשיג חשיפה.

לאחר שתבחרו מטרה, תקבלו תצוגה מקדימה של המודעה עם לחצן ההנעה לפעולה שבחרתם, לכתובת היעד שהוגדרה.

בשלב הבא תבחרו את קהל היעד לקידום,  לפי האפשרויות שיוצגו בפניכם. ובשלב האחרון תקבעו את התקציב שיוקצה לקידום למודעה ואת משך הזמן להפעלתה. לצד כל אופציה תוצג  הערכה משוערת לסדר גודל החשיפות שהמודעה צפויה לקבל במשך הזמן, ובהתאם לתקציב שהוגדר.

כעת כל שנותר לכם לעשות זה ללחוץ על 'יצירת קידום'  ולחכות שהמודעה תאושר במערכת.

מרגע שהמודעה מאושרת ומתחילה לפעול, תהיה לכם האפשרות ללחוץ עליה בכל עת ולבחון את ההגדרות מחדש, לבצע שינויים בתקציב ובמשך הפעילות, ולצפות בנתוני התוצאות (חשיפה, מעורבות, הקלקות, עלות לתוצאה וכן הלאה). בכל שלב תוכלו להשהות או לבטל את הקידום.

דילוג לתוכן