פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק הוא כלי שיווקי חזק מאוד, ולא פחות חשוב מכך, לא יקר, לפחות במונחים של עלות מול תועלת.

ברשת החברתית פייסבוק יש כיום מעל 3 מיליון משתמשים פעילים בישראל, ומעל מ-1.3 מיליארד משתמשים מכל העולם.

פייסבוק הוא האתר השני הנצפה ביותר, וכמנהלי שיווק או בעלי עסקים, אי אפשר להתעלם מהנתונים הללו. על כן, נתח גדול מהתקציבים המושקעים בפרסום בארץ, מופנה לטובת קידום ממומן בפייסבוק.

ישנן הרבה סיבות טובות לפרסום וקידום ממומן בפייסבוק.  למען האמת, מדובר באמצעי הפרסום הדיגיטלי היעיל ביותר שקיים היום, החשיפה בפייסבוק היא עצומה ומגיעה לסדרי גודל בלתי נתפשים, וטבתוך כל זה – אתם בוחרים למי להפנות את הפרסומים שלכם.

ניהול קמפיין איכותי וקולע, יביא לכם תוצאות טובות ואיכותיות יותר מכל אפיק אחר.

בזכות כלי הפרסום של פייסבוק תוכלו ליצור פילוח קהל יעד ברזולוציות גבוהות, לעקוב אחר ביצועים ולבצע שינויים כנדרש (אופטימיזציה).

איפה תיצרו את המודעות והיכן הן יופיעו

החלטתם לעשות פרסום ממומן בפייסבוק? אל תעשו  בדףBOOST POST – כל קידום החל מקידום פשוט של מודעה אחת ועד לקמפיין מסועף ומורכב, מומלץ ורק דרך מנהל המודעות.

מודעות במסגרת קמפיין קידום ממומן בפייסבוק יוכלו להתפרסם כמודעות בפיד, מודעות צד בדסקטופ, בניוזפיד של המשתמשים בדקטופ וגם במובייל, להתפרסם באינסטגרם – פיד וסטורי, ברשת הקהלים בפייסבוק, ב-Marketplace ובאתרים ואפליקציות חיצוניים לפייסבוק.

כלל ברזל לקראת פרסום ברשת החברתית, הוא החובה לדאוג שהתשתית לקליטת תוצאות תהיה יציבה. כלומר, תפעול ותחזוקה שוטפת של הדף העסקי בפייסבוק. תמונת פרופיל וקאבר מתאימות, מידע על העסק, פרטים ליצירת קשר, אלבומים, פוסטים עדכניים, עם קריאייטיב וטקסט שמדברים לגולשים, הנעת מעורבות בדף ובפוסטים המפורסמים בו , וכן הלאה.

החוכמה בכל קמפיין של פייסבוק, היא לשמור על נרטיב חברתי (הלא זו רשת חברתית) גם במודעות המסחריות , גם בפעילות הממומנת וגם באורגנית.

פילוח קהל יעד

כאשר בונים מותג או רוצים לקדם מכירות, ומושקע תקציב לטובת המטרה, המפתח להצלחה הוא ההגעה לקהל יעד רלוונטי ונכון.

הודות לכלים הטכנולוגיים המתקדמים של פייסבוק, ניתן להריץ פרסום ממומן בפייסבוק, שמגיע לקהלים הנכונים וזאת על ידי הפילוח שהאלגוריתמים במערכת, עושים בשבילכם.

לפייסבוק יש הרבה מאוד מידע על כל אחד ואחת מאיתנו. מיקום הימצאות, מקום מגורים, עיסוק, גיל ומין, תחומי עניין, תחביבים, התנהגות כצרכנים ועוד. המידע הרב הזה נועד לכדי דבר אחד, מה מתאים לכם, מה רלוונטי לכם, מה יעניין אתכם, ומה יניע אתכם לפעולה הרצויה.

 

 

הגדירו את המטרה שלכם לקמפיין קידום ממומן בפייסבוק

כאשר באים לעשות קידום ממומן בפייסבוק, חשוב להגדיר מראש נכונה את מטרת הקמפיין, ולבחור באפשרות המתאימה ביותר. פייסבוק, ותחתיה אינסטגרם ו-וואטסאפ, רוצה להרוויח. החברה מודעת לכוח המסחרי והשיווקי האדיר שלה, ועל כן, כיום אם אתם רוצים לקבל איזה שהן תוצאות (אפילו חשיפה בלבד!) יהיה עליכם להשקיע כסף. אבל בפייסבוק לא הולכים נגד המפרסמים, להפך, המערכת פיתחה מסגרת של מספר קמפיינים כאשר כל קמפיין ממוקד ביותר לטובת מטרה מסוימת. ככה אתם יכולים לקבל תוצאות איכותיות יותר עבור הכסף שאתם משקיעים, למקד פעילות ולעבוד בצורה מסודרת, ופייסבוק יכולים להרוויח יותר.

המודעות שלכם צריכות להיות בהתאם למטרה, יש להתייחס לזמינות המודעות ולשעות והימים בהן הן ירוצו. ניסוח המודעה והמדיה שנבחרת חייבים להיות מותאמים למטרה.

אל תנסו לעשות קיצורי דרך, כי בפייסבוק לא יאפשרו לכם.

בשורה התחתונה, לאחר יותר מעשור של פיתוח, המערכת הזו מייצרת הכנסות של מיליונים ומיליארדים לעסקים רבים, קטנים עד גדולים מאוד, בארץ ובעולם.

 

דילוג לתוכן