קידום ממומן

זכוכית מגדלת - קטגורית קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל:

מהו קידום ממומן בגוגל ? כיצד תוכל להגדיל את מאגר הלקוחות שלך?

עד לפני כמה שנים, ערוצי הפרסום העיקריים שהיו זמינים לבעלי העסקים היו בעיקר בעיתונות הכתובה, ברדיו וכדומה. כיום, עם התפתחותה של הטכנולוגיה החיבור לאינטרנט השימוש בעולם הדיגיטלי הפך לחלק נכבד מחיינו.

קידום ממומן בגוגל היא השיטה המובילה ביותר לפרסום בעולם האינטרנט.

מטרת הפרסום הינה הצגת מודעות בגוגל לגולשים המחפשים מילות מפתח מסוימות. התשלום יתבצע לפי קליק (PPC-Pay Per Click), כלומר, תשלמו רק כאשר הקליקו על המודעה שלכם. כמה? תלוי כמה מתחרים יפרסו עם אותן מילות מפתח.

תרומתו של הקידום הממומן בגוגל לעסק:

קידום האתר שלך במנועי החיפוש הינו הדרך האידיאלית להגיע לקהל היעד שלך ולגרום ללקוחות פוטנציאליים להגיע אלייך דרך מנוע החיפוש גוגל, באמצעות מילות מפתח הרלוונטיות ביותר לעסק שלך. השאיפה ב-PPC (קידום ממומן) כמו גם בתחום ה-SEO (קידום אורגני) להביא את האתר שלך לעמוד הראשון בגוגל במקומות הגבוהים ביותר בדף אף על פי המתחרים הרבים.

בין אם אחת מהמטרות העסקיות של האתר הינה חשיפת קהל היעד למיתוג שלכם, העלאת המודעות בקרב קהל פוטנציאלי, מכירות, שירות או מבצע מוגבל בזמן, הקידום הממומן בגוגל יסייע לכם בהשגתן.

יתרונות קידום ממומן:

מיקוד – ניתן למקד עד קהל היעד שלך ברמות הגבוהות ביותר, הלקוח הבא שלך יפגוש במודעתך בדיוק ברגע שהוא מחפש

  משהו שקשור למוצר או לשירות שלך.

מהירות – להבדיל משאר אמצעי שיווק אחרים, פרסום בגוגל מניב תוצאות כבר מהיום בו עלה הקמפיין, זהו אחד היתרונות

  העיקריים בשימוש בשיטה זו.

טירגוט – מחקר מעמיק ויצירת אסטרטגיית קידום נכונה תוך בחירה של מילות מפתח רלוונטיות.

זמנים – קביעת שעות מדויקות להופעת המודעות שלך.

גאוגרפיה – קביעה מראש היכן נמצא קהל היעד שלך והפנייה מדויקת למיקומו.

המרות – יכולת לדעת איזה מודעה ואו מילת מפתח המובילים הטובים ביותר במשיכת הגולש אל האתר.

מכשירים – ביכולתך לכוון את הופעת המודעות למחשב שולחני ואו טלפונים ניידים ואו לשניהם גם יחד בהתאם למחקר

  שיראה לך איך מחפשים הגולשים שהם קהל היעד שלך.

שימוש ב – Google AdWords הינה תוכנית ה – (PPC-Pay PER CLICK) המובילה בעולם הדיגיטלי.

קמפיין המבוסס על PPC יוביל בצורה מידית להזרמת גולשים חדשים לאתר שלכם, זאת בהתאם לתקציב אותו הגדרתם מראש.

לכל עסק יש את הפלטפורה המנצחת עבורו

אולי בכלל מתאים לכם פרסום באינסטגרם ?

פרסום באינסטגרם

אולי עבורכם קידום אורגני הוא הדבר הנכון ?


קידום אורגני

קידום ממומן בגוגל

יש לעסק שלכם אתר יפה? מצוין! רק שבלי קידום ממומן בגוגל הסבירות שהאתר שלכם יביא אליכם לקוחות חדשים, ייצר פניות וכמובן מכירות, היא נמוכה ביותר.

אתר האינטרנט שלכם מייצג אתכם או את העסק שלכם ברשת.

אם פעם אנשים היו פונים לעיתון או לספרים עבי הכרך של דפי זהב כדי לחפש בעל מקצוע למשל, היום פונים לגוגל, שהוא מנוע החיפוש המוביל, המוכר והטוב ביותר, כותבים בשורת החיפוש מילות מפתח שהן רלוונטיות למה שמחפשים, וכמו קסם, עולות כל תוצאות החיפוש האפשריות עבורכם.

קמפיין שיווק חכם הכולל קידום ממומן בגוגל, יבטיח שכאשר גולש יחפש לאתר שירות או מוצר מסוים לצורך העניין, משהו שקשור לתחומכם, הפרסומת שלכם תופיע כמודעה ראשונה בתוצאות החיפוש, בחלק שבו מופיעות המודעות הממומנות בראש הדף.

מדוע כל כך חשוב שתופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש עם מודעה מוצלחת ואפקטיבית?, התשובה לכך היא בגלל נטיית הגולשים לחשוב שמה שעולה ראשון ברשימה, מבוקש ביותר ומכאן, מעניין, רלוונטי וטוב יותר עבור כולם, כך שכבר תעוררו את סקרנותו.

יתרה על כן, הגולשים לא יעברו את דף התוצאות הראשון וחלקם אפילו לא גוללים מטה לראות תוצאות נמוכות יותר בדף.

התוצאות שמופיעות בראשית העמוד הן האפשרויות העיקריות אותן הגולש יבחר להיכנס ולבחון. עד כאן הכל בסדר, מכאן אנו נכנסים לממד של מורכבות הקמפיין הפרסומי, שכן וכמובן שהתוצאות שתקבלו תלויות בטיב הפרסום ובטיב היעד אליו מופנים הגולשים.

קידום ממומן בגוגל – איך זה עובד

כדי להפעיל קידום ממומן בגוגל תצטרכו ליצור מודעות שיווקיות, אשר יופיעו בראש דפי התוצאות.

הקידום הממומן נשען על ביטויי מפתח, במילים אחרות, מילות החיפוש.

תמיד מומלץ לפנות אל מקדם מקצועי כדי להקים ולנהל קמפיין קידום ממומן בגוגל. מישהו שמבין את המערכת, ומנוסה בהקמה וניהול של קמפיינים מוצלחים שהוכיחו את עצמם והשיגו תוצאות, יוכל לעשות עבורכם הרבה מאוד, יותר ממה שתצליחו לבדכם, אם בכלל.

חשוב לתת דגש על בחירת מספר ביטויי מפתח רלוונטיים, ולבדוק את המחיר לכל ביטוי. מחיר ההקלקה למודעה שתופיע בראש הדף, או בכלל, תלוי בתחום שלכם, ועד כמה החיפוש של מילות מפתח הקשורות אליו, נפוץ.

כמובן שכדאי לבחור במילות מפתח שסביר יותר שהגולשים כלקוחות פוטנציאליים, יחפשו במטרה לאתר את השירות או המוצר שבין היתר, גם אתם מציעים.

קחו בחשבון שיש הרבה תחרות וכל מפרסם חותר להשיג חשיפה מרבית בקמפיין הפרסום הממומן בגוגל. יותר חשיפות = יותר הקלקות = יותר לקוחות. המשוואה פשוטה מאוד.

 

קידום ממומן – ציון איכות בגוגל

כאמור, ישנה תחרות רבה בין כל המפרסמים בגוגל, ועל כן, גוגל יצרה שיטה הפועלת בסגנון של מכרז, על פי שיטה זו בעצם נקבע אילו מהמודעות יעלו ויוצגו בתוצאות החיפוש.

בפועל, כל מי שמפרסם באותה נישה  מגדיר במסגרת קמפיין הקידום הממומן שלו  מעין הצעת מחיר לפי עלות הקלקה שהוא קובע. זה המחיר אותו המפרסם כביכול מציע לשלם עבור כל פעם שהגולש מקליק על המודעה שלו.

שיטה זו מכונה בשפה המקצועית  CPC =COST PER CLICK , עלות בעבור הקלקה, וכמובן שככל שהצעת המחיר שתגדירו להקלקה תהיה  גבוהה יותר, יגדל הסיכוי שהמודעה שלכם תופיע יותר פעמים, וגם במיקום גבוה יותר, בתוצאות בזמן חיפוש. הביקוש למודעות בקידום ממומן הוא רב מאוד מכיוון ששיעור עלויות ההקלקה נמוך משמעותית מהמחיר שתצטרכו להשקיע בכל אפיק פרסומי אחר, ועל התוצאות שמספק הקידום הממומן אי אפשר להתווכח, זו ללא ספק השקעה משתלמת.

 

דילוג לתוכן