קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל – למה זה כל כך חשוב, ומה כדאי לדעת לפני שמתחילים

גוגל הוא מנוע חיפוש שבו הכל אפשרי. קידום אתרים בגוגל הוא עניין הכרחי עבור כל עסק או ארגון ששואף למוניטין חזק ברשת, ליצירה והגדלה של הכנסות ממכירות, ולבניה ותחזוקה שלח מותג.

לא צריך להסביר יותר מדי, ברור לכולם שגוגל הוא כלי בעל כוח עצום והשפעה אדירה.

כיום בעלי עסקים רבים פונים לקידום האתר שלהם בגוגל. ובכל מה שקשור לשיווק, הפצה וקידום מכירות – גוגל יכול לתת מענה ולייצר תוצאות שלא תקבלו בשום אפיק אחר.

רק תחשבו על זה, רשת החיפוש מעניקה גישה אל שוק אינסופי של קהל צרכנים בארץ ובעולם, בכל תחום, מכל מקום ובכל זמן. זה בדיוק  המקום לממש וליישם כל שאיפה ורעיון ברמה  השיווקית, ולהתקדם בקצב מהיר אל עבר המטרות שהצבתם.

קידום האתר שלכם בגוגל, בין אם באפשרות הקיום הממומן ובין אם בקידום אורגני, יבטיח לכם חשיפה, תפוצה ותוצאות בסדרי גודל בלתי נתפשים. והעלות מול התועלת – משתלמת.

קידום אתרים בגוגל – חשיפה מקסימאלית בעבור עלות מינימאלית

קידום אתרים בגוגל בד"כ לא יהיה יקר לעומת עלויות פרסום בכל ערוץ שיווקי אחר, אם מדובר בדפוס, שילוט חוץ, פרסומות ברדיו או בטלוויזיה וכן הלאה.

העלויות הנמוכות יחסית, מתאפשרות הודות לאפשרויות רבות, חופש פעולה ונגישות לקהל עצום  שרק מחכה במרחב האינטרנטי.

בגוגל תקבלו את התוצאות הטובות ביותר בעבור ההשקעה הכספית שלכם.

אנשים משקיעים הרבה כסף בבניית אתר וטועים לחשוב שבזה מסתכם העניין, אך הם פחות מודעים לעובדה שיש חשיבות רבה לכך שהאתר יעלה במהירות במנועי החיפוש, שימשוך תנועת גולשים רבה ואיכותית, שיתבצעו רכישות או יתקבלו פניות מלקוחות קיימים וחדשים כאחד.

אם כן, אתר אינטרנט הוא האמצעי הטוב והאפקטיבי ביותר לשיווק העסק שלכם, במיוחד בימינו שעולם המסחר בדיגיטל מכתיב את תרבות הצריכה שלנו, ועל כן חשוב להבין ולזכור שבשביל שהאתר אכן ישרת את המטרה שלשמה הוא הוקם, עליכם לקדם אותו, לדאוג לתנועת גולשים אליו, ולתפעל אותו נכון כך שיביא המרות (רכישות לצורך העניין).

מה עדיף, קידום ממומן או אורגני?

התשובה האולטימטיבית תהיה בדרך כלל – שילוב השל השניים. אך לא תמיד זה מתאים ללקוח, וגם לא תמיד זה נכון. הכל תלוי במטרה שלכם.

החלטתם על קידום אתר בגוגל במידה ואתם רוצים לקבל פניות ולייצר מכירות, ומהר, קידום ממומן בקמפיין PPC (הקלקות על מודעות המובילות לאתר או לדף נחיתה) יהיה רלוונטי יותר, שכן הוא מדויק, ממוקד ומניע לפעולה מידית. התקציב נתון לשיקולכם, אבל גם פה אין קיצורי דרך. ככל שתשקיעו יותר, כך תיחשפו יותר, כך המודעה שלכם תוצג בראש הדף, תתעלו על פני המתחרים שלכם, ותקבלו יותר פניות, יותר לקוחות. בשורה התחתונה תמכרו יותר.

לעומת זאת, קידום אורגני בגוגל הוא תהליך שלוקח זמן, ולא רק זמן גם השקעה כספית.

קודם כל, ברמת קידום האתר בגוגל, אך גם בשאר מנועי החיפוש, תוכלו לכוון ולהוביל לזה שהאתר שלכם יגיע לראש תוצאות החיפוש.

כאשר הגולשים יכתבו בשורת החיפוש את מילות המפתח הרלוונטיות, הקשורות לעסק שלכם, הם יגיעו לאתר שלכם שיופיע בתוצאה הראשונה, בעמוד התוצאות הראשון, (או לפחות ייתקלו באתר שלכם בין התוצאות הראשונות), והסבירות שאותם גולשים ייכנסו לאתר, היא גבוהה יותר מאשר שייכנסו לאתר אחר שעלה בתוצאות בדירוג נמוך יותר.

כך למעשה הגולשים מוצאים את מה שהם חיפשו. זהו תהליך ממוקד יחסית למשיכת קהל יעד משום הגולשים כבר מחפשים את השירות או המוצר שלכם, למעשה והודות לקידום בגוגל אתם מאפשרים להם למצוא אתכם בקלות.

 

דילוג לתוכן