חנויות וירטואליות

חנויות וירטואליות – העולם עבר למסחר אונליין

חנויות וירטואליות באתרים ברשת, שיפרו משמעותית את פני עולם המסחר והעסקים ואת התנהגות הצרכנים.

אתר האינטרנט של בית עסק הוא כרטיס הביקור שלו עבור קהל היעד – לקוחות חדשים וחוזרים כאחד, וכיום ניתן למכור ולנהל עסק רווחי מאוד על בסיס מכירות מאתר חנות.

אם העסק שלכם רוצה לאפשר ביצוע רכישות אונליין, אל תדלגו על האופציה להשקיע עוד סכום כסף ולבנות אתר שהוא חנות וירטואלית, תוכלו להפיק רווחים רבים מכך. לאורך הדרך כבר יתברר לכם, שלא בלבד שתחזירו את השקעתכם הראשונית אלא שתצאו מורווחים ובגדול.

במרבית המקרים אפילו אם יש לעסק שלכם אתר פעיל, אפשר יהיה להוסיף בו חנות וירטואלית ולנהל את הממשק החדש באתר שקיים כבר.

כך הגולשים שלכם יכולים לראות את כל המוצרים, לקבל מחירים, לעבור על תנאי התשלום והרכישה, לבחור באיסוף או במשלוח, להתעדכן בכל מיני פרטים רלוונטיים נוספים, ולבצע הזמנה בצורה נוחה ביותר,

הקמת חנויות וירטואליות

חנות וירטואלית היא בית למותג שלך ומאפשרת:

מהירות – הידעתם כי גולשים מחליטים בתוך 10 שניות אם להישאר באתר החנות או לצאת ממנו. משמע, אתם צריכים לתת לגולשים את כל הסיבות להישאר אצלכם באתר, ואחד הפרמטרים החשובים ביותר לצורך כך, הוא מהירות הטעינה באתר. אם גולש לוחץ על דף מוצר ולוקח לדף להיפתח יותר מכמה שניות, סביר מאוד להניח שתאבדו את הלקוח. סף הסבלנות נמוך, הקצב ברשת מהיר, ועליכם לעמוד בו.

האתר חייב להיות מותאם באופן מלא לכל הדפדפנים והמכשירים

בכל יום מגיעים לאתר שלכם גולשים ממכשירי סמארטפון שונים, ממחשבים ומטאבלטים, והכרחי שהאתר יהיה מותאם לגרסת מובייל, חשוב שהחנות הווירטואלית שלכם תוצג בכל מכשיר בצורה תקינה כדי להשיג תאימות ל כל הגולשים שמגיעים לאתר.

חנות וירטואלית ידידותית ואינטראקטיבית עבור הגולשים

כאשר אתר החנות מעוצב ומתוכנן נכון ברמה הוויזואלית והטכנית, הדבר ישפיע מאוד על התנהגות הגולשים כלקוחות פוטנציאליים ועל אחוז ההמרה שלהם ללקוחות משלמים.

מיקום הכפתורים ותפקודם, אפשרות של חיפוש חכם, סינון קטגוריות, גלילה, תמונות איכותיות בדף המוצר, אייקונים להדגשת זמינות מלאי, משלוחים חינם, פופולאריות המוצר, התאמה אישית של מוצרים ע"פ היסטוריית רכישה או הבעת עניין, מבצעים חמים, כל הנקודות האלו ועוד, הם בעלי חשיבות רבה לרמת איכות האתר כאתר שהוא חנות וירטואלית, ובעל השפעה ישירה על הכנסות האתר ממכירות אונליין. זכרו להתייחס לכל מה שציינו כאן, כאשר אתם בונים אתר חנות.

ביצוע הזמנה ותשלום מאובטח ברכישה דרך חנויות ווירטואליות

ביצוע הזמנות ורכישות באינטרנט, זה קל, נוח ומהיר. אמנם לפלטפורמת האונליין יש הרבה יתרונות, אך במקביל קיימת בעיתיות, שכן במידה והאתר שלכם לא מאובטח ברמה גבוהה, ואין אבטחה מחמירה במערכת התשלום, הדבר מועד לפורענות.

ככל שתחום אבטחת המידע מתקדם, ובאמת שכיום ישנם פתרונות רבים, עדיין ישנן בעיות של אבטחת מידע ברשת. בכדי להגן על הלקוחות נוצרו שירותי תשלום המאפשרים לקונה לבצע הזמנות בחנויות באתר, באופן מאובטח יותר.

מעבר לתוכנות אבטחה על ביצוע תשלום דרך האתר, תצטרכו לוודא כי באופן כללי התקשורת עם האתר שלכם נעשית באופן מוצפן על ידי שימוש בפרוטוקול HTTP על גבי שכבת SSL/TLS מה שיקנה מקנה יכולת אבטחה בסטנדרט SSL/TLS לתקשורת HTTP רגילה.

נוסף על כך, ישנם תקנוני אבטחה המפורטים בכל אתר חנות. מטרת התקנון היא להקנות לגולש ביטחון, כך שידע שגם בביצוע תשלום דרך האתר, הפעולה מוגנת והאתר מאובטח, ויש למי לפנות במידה וצצה בעיה כזו או אחרת.

 

שתי שיטות עיקריות לבניית חנות וירטואלית טובה שגם תמיר כשיגיע הטראפיק 🙂

1.      בנייה מאפס ע"י שימוש בוורדפרס בתוספת איקומרס או במערכת מג'נטו – בשיטה זו אתם תהיו אחרים על תכנון נכון של זרימת המבקרים באתר, מיקום מתאים של כפתורי הנעה לפעולה, תהליך רכישה קל ויעיל – תקבלו גמישות מקסימאלית במערכת. לתהליך שכזה מומלץ מאוד לשלב חברת קידום אורגני שתלווה את תהליך הבניה.

 

2.      שימוש בחברות כמו קונימבו או אי-שופ, מערכות אלה יאשפרו לכם לדלג שלב – חברות אלו כבר עברו את תהליך הניסוי, הנתונים שיש ברשותם מאפשרים להם ליצור מערכת מוכנה שמותאמת לגוגל ולזרימת המבקרים באתר. חברות אלו יספקו לכם פתרון מצוין כי הם אחריות על כל התהליך. הקמת חנות בשיטה זן לא תהיה תהליך ארוך ומייגע. חסרון יחיד שאני רואה הוא שגמישות מערכות אלה היא מוגבלת באופן ברור ולכן כל פיתוח שהוא "מחוץ לקופסא" ידרוש בחינת היתכנות והצעת מחיר נפרדת מצד חברות אלו.

כמה דברים שחובה לזכור ולוודא שמטמיעים לכם בחנות

·         הטמעת גוגל אנליטיקס – אחרת איך תדעו מה עובד ומה לא ?

·         הטמעת גוגל קונסול – גם שם תוכלו ללמוד מה עובד יותר ומה פחות וגם תוכלו לאתר תקלות באתר שלכם

·         כל הנאמר לעיל מומלץ שיותקן דרך תג מנגר – שם תנהלו את כל הקודים שיוטעו באתר, שם תיצורו איוונטים שיעזרו לכם למדוד היטב את הקהל שלכם וההמרות שהוא מבצע.

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן